07 maja 2010

Info sklepowe i zwiastun

Zapraszam serdecznie na weekend z Mondodecoupage.
W dniach 7-9 maja wszystkie 
papiery ryżowe Mondodecoupage
do kupienia w promocyjnej cenie - 9,50zł/szt.
W CRAFTstudio pojawiły się również nowości oraz uzupełnienia węgierskich preparatów hobbystycznych
...............................................
 A teraz zwiastun kolejnego kursu "krok po kroku" :)
Po weekendzie zapraszam do dalszej twórczej pracy.
Tym razem będzie to obraz "znaleziony" na stryszku, pokryty juz lekko patyną....pajęczyny już zdjęłam, kurz starłam :))))))




8 komentarzy:

  1. Emotivan i nostalgican motiv, slika fantasticna, bravo Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12 maja, 2010

    Już się doczekać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedno slowo: Przepiekne! Super krok-po-kroku
    pozdrawiam
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedno slowo: Przepiekne!...Super krok-po-kroku!
    pozdrawiam
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, aż dech zapiera! Mnie zainspirował Twój konkurs w Krainie Czarów a'propos domowej pasty strukturalnej. Nie brałam udziału, ale popróbowałam i na razie skończyłam jedną butelkę. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Edi byłam, zobaczyłam! Świetnie rozpracowałaś butelkę, szyjka the best!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Un paso a paso estupendo, felicidades.
    Gracias por compartirlo.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak prosto, a jak pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń